vineri, 25 martie 2011

Pentru o seara de vineri

"The Bucket List", un film superb al anului 2007, pe care l-am urmarit cu placere de la un capat la celalalt... un film superb si emotionant,o lectie despre viata, prietenie si dragoste care ne invata sa pretuim clipa si sa traim cu tot sufletul fiecare moment. 
Filmul m-a pus pe ganduri si m-a facut sa apreciezi parca un pic mai mult viata...  un regizor excelent, doi actori geniali si un scenariu care ii pune in valoare... ce ramane dupa indepinirea ultimelor dorinte? 
"3 lucruri pe care sa nu le faci niciodata la batranete: sa nu adormi in cada, sa nu irosesti o erectie si sa nu ai incredere intr-o basina". 
Eu zic sa-l bifezi pe lista de vizionat!


De mare interes mi se pare ce am gasit pe net aseara. Turul virtual al muzeului Taranului Roman :
http://tour.muzeultaranuluiroman.ro/index_ro.html
Muzeul Taranului Roman se afla pe Soseaua Kiseleff, la numarul 3, in apropiere de Piata Victoriei dar mai nou si cei care nu sunt in Bucuresti il pot vizita. Mie mi se pare o idee excelenta, nu stiu tu ce parere ai.
Practic Muzeul este deschis vizitatorilor de marti pana duminica, intre orele 10:00 - 18:00. Biletul de intrare costa 6 lei pentru adulti si 3 lei redus pentru elevi, studenti si pensionari iar acum poti insa beneficia de o experienta virtuala cat se poate de reala (for free).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu