marți, 14 septembrie 2010

Cum si de ce la 40 de ani ...



Vinerea asta, am sarbatorit impliniera a 40 de ani ... de viata ... a unui om cu totul si cu totul deosebit. Asa ca ne-am gandit (si cand spun ne-am gandit, ma refer la gasca vesela din Renovatio) ca sefu' nostru e un tip deosebit si merita o surpriza la fel de deosebita ...
Ne-am gandit ... si ne-am tot gandit, pana ce o minte sclipitor de nastrusnica a gasit cadoul potrivit pentru o varsta atat de rotunda si totusi atat de frumoasa. 
Asa ca fetele (So si Iuly) s-au apucat de treaba si au pus la cale cele mai mici detalii pentru cadoul neobisnuit ...  O declaratie! Zis si facut ... Iata cum a iesit declaratia ...  noastra.
Pentru eveniment am incercat o coregrafie care impreuna cu declaratia a impresionat sarbatoritul, noi asa credem ...  Apoi, fetele mele, animatoarele ... au dat startul petrecerii care a durat pana in zori. 
 
S-a dansat, s-a cantat ... ce sa mai, ne-am distrat in stilul nostru caracteristic.
PS: Sper ca la petrecerea mea de 40 de ani sa am si eu muuulti pitziponci tinerei, care sa faca atmosfera :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu