joi, 9 septembrie 2010

O alta varianta de detoxifiere

Acum cateva luni am facut 3 sedinte de detoxifiere cu ajutorul unui "detox foot bath". Sedintele in salon au fost placute iar efectele au fost asemanatoare cu cele obtinute in urma unui masaj reflex (a la Vlad). 
Pentru ca in aceasta varianta de terapie nu prea au existat momente dureroase am decis sa achizitionez un astfel de aparat si sa-l utilizez acasa. 
Said and done! 
Zilele trecute am reluat sedintele ... acasa, cu noua noastra achizitie. Am decis sa fiu prima care-si scufunda piciorusele in apa cu sare, in speranta ca cei apropiati vor prinde curaj ... si au prins. 
Tratamentele teoretic se recomanda pentru: Circulatia sangvina si problemele legate de o circulatie necorespunzatoare,  Varice, Celulita, Artrita si dureri ale articulatiilor, Indigestii, Alergii, Sinuzita, Toxicitati ale ficatului si rinichilor care determina o functionare necorespunzatoare a acestora, Migrene, Oboseala cronica,  Toxicitate cu metale grele, Semne ale imbatranirii premature.
Efectele resimtite de mine si de cei pe care am mai facut experimente ar fi: cresterea tensiunii (eu am hipotensiune arteriala), somn mult mai linistit, a disparut senzatia de picioare reci si grele.
Dorinta cea mai mare este AMELIORAREA CELULITEI! - preconizez ca dupa 5 sedinte consecutive  se vor vedea rezultatele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu