miercuri, 1 septembrie 2010

Un colt din Romania - Piscul Negru

In acest weekend am incercat viata la cort... undeva pe Transfagarasan.
A fost o experienta interesanta si cu siguranta o sa mai incerc si alta data ... conform promisiunilor primite de la cei dragi in Octombrie 2010 (adica foarte curand).




Locatia turistica cunoscuta in special celor care sunt familiarizati cu partea din judetul Arges a Transfagarasanului. Situat la circa 35 km de Lacul Vidraru in zona numita Piscul Negru (Carpatii Meridionali, Fagaras) pe Transfagarasan (DN7C Km 102) la o altitudine de 1200m la 250 km de Bucuresti. La doar 7 km de Cabana Capra zona Piscul Negru se afla chiar inainte de urmatoarea treapta de altitudine. 


De aici peisajul incepe sa urce serios spre Balea si altitudini de peste 2.000 metri.


Camparea a fost la Piscul Negru intr-un cort argintiu cu mov (putin mov nu strica niciodata).
Cortul a fost instalat la 00.30 la lumina lanternei ... instalarea a fost reusita datorita indemanarii barbateilor nostrii, care in doi timpi si trei miscari au pus totul la punct ... au umflat saltele, au prins lanterna ... ce sa mai ... servicii all-inclusive. 
Iar dimineata ... pe racoare arata cam asa:


   ... am uitat sa mentionam ca am fost la un pas de M-rea Sf Ilie.

Dimineata, noi fetele am avut placerea de a servii un mic dejun regesc ... pregatit de ai nostri domni. 

A se consemna: un fel de omleta cu carne de la garnita, la care s-au asortat branzeturi, rosii si cascaval afumat ... specific zonei.
 









Am incercat un traseu Piscu Negru – Lacul Caltun

... pot spune ca e un peisaj de vis, iar drumul nu e nici foarte usor, dar nici extraordinar de solicitant pentru o persoana obisnuita cu muntele.





Ne-am reincarcat bateriile, ne-am relaxat, ne-am distrat pe seama turmei de purcei cu care ne-am intalnit si desigur ca am facut si cateva poze pentru posteritate. 


Seara am vrut sa participam la un foc de tabara ... dar in final din cauza ploii ne-am ales cu o ciorbita si o portie de papanasi cu urme de dulceata de afine ... adevarul e ca daca ar fi fost mai multa dulceata ... am fi facut diabet. Si cum focul de tabara s-a stins repejor ne-am intins la o partida interminabila de wist, la care am pierdut. 
Sper ca pozele au spus maimult decat cuvinte!

2 comentarii:

  1. Be aware next time you go on the mountain alone! I have a gun!

    Pancho Villa

    RăspundețiȘtergere
  2. mda, cata lipsa de originalitate. mi-a furat citatul... anyway, i still have a gun and you still have none :)

    RăspundețiȘtergere