vineri, 3 septembrie 2010

Terapie Complementara - Tratament Termo Auricular

In urma cu ceva ani am renuntat la experimentul de laborator, asa ca din cand in cand mai fac cate un "experiment" neobisnuit pentru stilul meu de viata.
Saptamana asta am decis sa aleg Terapia Complementara si mai precis Tratament Termo Auricular cunoscut si sub numele de Hopi Ear Candle Treatment.
Ce presupune acest tratament?!
In aceasta poveste sunt implicate 2 candele subtiri (seamana cu doua betisoare chinezesti), confectionate din dintr-un material gen in, imbibat cu ceara de albine, avand aproximativ 25 cm lungime si care se fixeaza in tubul extern al urechii.
Tratamentul pentru o ureche dureaza aproximativ 10-15 minute (nu mi-am dat seama exact cat timp am stat cu o astfel de candela in ureche pentru ca am trecut de la o stare de usoara agitatie la o stare de relaxare ... mai mai sa adorm). De cum a fost aprinsa candela, am avut senzatia ca ceva arde undeva in ureche (recunosc ca m-am speriat) ... zgomotul specific arderii a fost mult mai intens decat ma asteptam. Pe aproximativ toata perioada de ardere am simtit cum urechea si zonele imediat invecinate, se incalzesc. 
Presupun ca datorita caldurii circulatia sangelui din zonele respective creste ... asta inseamna ca toxinele depuse in aceste zone incep sa fie dislocate. Din cate stiu zonele reflexe auriculare sunt destul de greu de tratat, iar terapeuta de la Natura SPA, m-a asigurat ca acest tratament are un astfel de rezultat. 
Pentru acest tratament am ales o candela fara adaos aromoterapeutic ...pentru ca urmeaza sa ma interesez de aromoterapie si sa o incerc sub alta forma.


Un comentariu: